Sala Beckett
De dimecres a dissabte a les 22h.
Diumenges a les 19h.
CICLE TARDOR 2007
La Porta et proposa un nou cicle d'activitats. Una programació heterogènia amb artistes de generacions i territoris diferents. Obres escèniques, treballs en procés, performances, projeccions, converses i altres formats inclassificables. Més que no pas buscar una coherència interna, hem volgut ser coherents amb la multiplicitat d'enfocaments i l'atomització de les mirades que observem en la creació actual. Propostes que comparteixen un cert gust per la fragmentació i per la deconstrucció com a eines per generar altres espais, altres relacions possibles entre imatge i imaginació, entre presència i projecció, entre realitat, ficció i memòria.
Perrochinno
Al costat del seu equip de col·laboradors, Vanessa Medina ens proposa un espai ambigu, entre escena i laboratori, un recorregut físic i sonor que repon a l'imaginari en el seu sentit més obert.
deliriosdegrandez@hotmail.com
Un joc amb la presència i els codis de l'espai virtual, en què la manipulació de la informació permet alterar les identitats i modificar la percepció que els altres tenen de nosaltres.
Señorita nieve y guitarra
Novè lliurament de la sèrie Disparates, en què Mónica ens ofereix l'esquelet mut de la seva ferida amb subtítols d'una nuesa matemàtica, a tot color.
CICLE PRIMAVERA 2008
Terminal
Heina i Christoph del col·lectiu Deepblue ens presenten el cos com a contenidor a través del qual poden viatjar els senyals elèctrics o "presències". Entren i abandonen el cos. Els senyals passen a través de la carn. Una presència carregada d'informació. En aquesta sèrie de performances treballen amb alguns d'aquests moviments.