Intercanvi de lectures dramatitzades amb Quebec
Cicle de lectures dramatitzades d’autors catalans a Montreal

25/06/2009

 

Aquest any tindrà lloc un intercanvi de lectures dramatitzades entre Quebec i la Sala Beckett. Del 9 al 14 de setembre, i en el marc de les jornades que porten per títol “Dramaturgies en dialogue”, al Théâtre de Quat’sous de Montreal tindran lloc les lectures dramatitzades de tres obres de teatre catalanes traduïdes al francès. Els textos escollits són:

 

Temptació de Carles Batlle, sota la direcció de Martin Faucher

Aprés moi, le déluge de Lluïsa Cunillé, dirigida per Denis Marleau

En defensa dels mosquits albins de Mercè Sarrias, dirigit per Philippe de Soldevila

 

Les lectures aniran acompanyades de dues taules rodones, una centrada en Barcelona i les arts, i l’altra amb un diàleg entre dramaturgs catalans i quebequesos.


D’altra banda, el 23 i el 24 de novembre tindran lloc a la Sala Beckett de Barcelona una sèrie de lectures dramatitzades d’autors contemporanis quebequesos. Els textos escollits són:

 

Bashir Lazhar d’Evelyne de la Chenelière

Cotxe americà de Catherine Léger

Abraham Lincoln va al teatre de Larry Tremblay

 

Aquest darrer, a més a més, oferirà un seminari avançat de dramatúrgia de tres dies de durada amb el títol d’“Escriptura dramàtica i anatomia lúdica”.


Aquesta intercanvi està organitzat per la Sala Beckett i l'Institut Ramon Llull en el marc del conveni de col·laboració per a la difusió de la dramatúrgia catalana contemporània.

 
Eines personals