caesen

Anna Maria Ricart

És autora, entre d’altres, de les següents adaptacions: Mrs. Dalloway de Virginia Woolf (amb Michael De Cock i Carme Portaceli; Teatro Español, 2019); Jane Eyre. Una autobiografia de Charlotte Brontë (Teatre Lliure, 2017); La dona pantera, a partir del Teatre de Don Joan de Josep Palau i Fabre (Escenari Brossa, 2019); InFaust, versió lliure de Faust de J. W. Goethe (Teatre Akadèmia, 2018), i El metge de Lampedusa, a partir del llibre de memòries Lacrime di sale de Pietro Bartolo i Lidia Tilotta (Temporada Alta-Teatre Lliure, 2017).

Ha guanyat el Premio MAX 2015 a la millor adaptació teatral per Fuenteovejuna. Breve tratado sobre las ovejas domésticas, a partir del clàssic  de Lope de Vega (Fira de Tàrrega 2014. Espectacle guanyador del III Almagro OFF).

En l’àmbit del teatre familiar, ha realitzat la dramatúrgia de Les supertietes, basada en Contes contra tot pronòstic d’Empar Moliner (Círcol Maldà, 2015),que va rebre el Premi Fundació Catalunya–La Pedrera en la Mostra d’Igualada 2016.

També és autora, entre d’altres, dels textos El senyor petit (teatre familiar; Temporada Alta, 2018), Barbes de balena (El Maldà, 2017, i Flors carnívores (Sala Àtrium, 2013).

Aquesta plataforma web utilitza cookies pròpies per a recopilar informació que ajudi a optimitzar la visita a la pàgina web, clica aquí per més informació.
Acceptar