
Col·laboració amb l’Institut de Tècniques Audiovisuals i de l’Espectacle de Barcelona
La Sala Beckett/Obrador Internacional de Dramatúrgia col·labora per tercer any consecutiu amb l’Institut de Tècniques Audiovisuals i de l’Espectacle de Barcelona (ITAEB), participant en un projecte de creació col·lectiva amb l’alumnat de 1r de Batxillerat Escènic.
L’ITAEB és un centre públic situat al Poblenou que ofereix estudis postobligatoris, de Batxillerat i Cicles Formatius, centrats en les Arts Escèniques i en Imatge i So. El centre té la voluntat de compartir projectes educatius amb el sector de les arts escèniques i de l’espectacle de la ciutat, posant l’alumnat en contacte directe amb aquest sector professional.
El projecte de creació en què participa la Sala Beckett s’inscriu dins les matèries d’Arts Escèniques I i Taller de Creació Escènica de 1r de batxillerat. La idea és treballar de manera integrada les competències de les assignatures relacionades amb l’expressió, la interpretació i la representació, fent que l’alumnat segueixi un procés de creació escènica durant tot el curs. La Sala Beckett assumeix la funció de mentoria del projecte, fent el seguiment del procés del grup i assessorant-lo en les diverses fases: exploració inicial, ideació, escriptura del text, posada en escena i representació final.